0

Pronájem exkluzivních kancelářských prostor v moderním administrativním komplexu v centru Brna. Výjimečnost administrativního centra spočívá v jeho důsledné orientaci na pohodlí, komfort a celkovou pohodu uživatelů kancelářských prostor. Centrum poskytuje následující služby: ostrahu a recepci 24h denně, dostatek parkovacích míst v podzemních garážích, vyhrazené parkoviště pro návštěvníky, poštovní podatelnu v recepci včetně odesílání pošty, pohodlné a bezpečné parkování v podzemních garážích. V budově se nachází restaurace, bankovní služby a výběrové bankomaty. Mimořádná flexibilita budovy umožňuje vytvořit téměř libovolnou dispozici prostoru, jednotlivé kanceláře od 20m2 až po 2000m2. K vybavení náleží automatická klimatizace a vzduchotechnika s individuálním systém regulace klimatické pohody, otevíratelná okna, zátěžové koberce, sociální zařízení a kuchyňky ve společných prostorách. Možnost vysokorychlostního připojení k internetu, kamerový systém v budově i okolí, elektronický systém detekce požáru, možnost napojení na záložní zdroje energie pro případ výpadku proudu, vysokorychlostní moderní výtahy, možnost umístění TV a satelitních antén na střeše budovy. Veškerá spotřeba je měřena individuálně. Prohlídky po dohodě.

Příslušenství

Nejsou dostupné údaje o příslušenství.

Vybavení domu

Nejsou dostupné údaje o vybavení.
  • NOVĚ DAŇ Z NABYTÍ NEMOVITÝCH VĚCÍ ZAPLATÍ KUPUJÍCÍ NOVĚ DAŇ Z NABYTÍ NEMOVITÝCH VĚCÍ ZAPLATÍ KUPUJÍCÍ

        Od 1. listopadu 2016 při prodeji nemovitých věcí daň za nabytí nemovitých věcí nově bude hradit kupující a to bez možnosti dohodnout se jinak. Doposud k tomu byl ze zákona zavázán prodávající, přičemž strany se mohly domluvit, že...

  • REALITNÍ ZÁKON REALITNÍ ZÁKON

      Český realitní trh v blízké době čeká plno změn. Činnost realitních makléřů i kanceláří má být totiž upravena zákonem, na který tento trh čeká už dvacet let. Realitní zákon připravuje ministerstvo pro místní rozvoj a měl...